zondag 31 januari 2016

One piece of art a day

Dat is lang geleden dat ik mijn laatste blog schreef. Sindsdien is er ook veel gebeurd. Ik ben gescheiden, mijn baan kwijtgeraakt, ik ben 25 kilo afgevallen en door alles wat er in mijn leven gebeurde was er totaal geen zin om creatief bezig te zijn.
Maar het wordt tijd dat ik weer hobby's op ga pakken.
 Ik moet mijzelf altijd een beetje uitdagen, dus ik heb een uitdaging voor mijzelf bedacht. One piece of art a day. Elke dag een stukje kunst. Kunst is natuurlijk heel breed. Ik was altijd veel bezig met craften maar art kan ook een verhaal zijn, een gedicht, een recept of een mooie foto.
Op craft gebied heb ik heel veel dingen liggen die nog niet af zijn, ooit mee begonnen maar nooit afgemaakt, het wordt tijd dat ik die projecten ga afronden.
Ik ga dus proberen om dagelijks een blog te maken met mijn verhaal, creatieve bezigheid of  een mooie foto.

2 opmerkingen: