dinsdag 2 februari 2016

breakfast smoothie

Zoals ik al eerder vertelde ben ik de afgelopen periode 25 kg afgevallen. Dat is natuurlijk niet vanzelf gegaan, alhoewel het wel gemakkelijk ging.
1 van de dingen die ik veranderd heb is dat ik heel veel smooties ben gaan drinken, ik probeer 1 per dag. De komende weken zal ik een aantal recepten hiervan met jullie delen.
Vanmorgen heb ik een smoothie als ontbijt genomen, met een kopje groene thee.

voor deze smoothie heb je een banaan nodig, sap van 2 sinaasappels, yoghurt, havermout en lijnzaad. Dit alles mix je in een blender tot een smoothie.
Lijnzaad is goed voor je darmen. Naast vitamine B1 en B2, calcium, magnesium en zink zit er ook veel omega-3 en -6 in. Lijnzaad is goed voor huid, ogen en de hormoonhuishouding.
Een goed begin van de dag dacht ik zo

2 opmerkingen: