maandag 15 februari 2016

cashew candy

Ik vertelde al eerder dat ik de afgelopen 2 jaar 25 kilo ben kwijtgeraakt, de 25 kilo kwijtraken daar deed ik geen 2 jaar over hoor, maar 9 maanden. Maar ik moet zeggen op gewicht blijven is bij tijd en wijle ook knap lastig.
Wat ik vooral heb veranderd is dat ik probeer zoveel mogelijk suikervrij te eten. Geheel suikervrij is onmogelijk omdat eigenlijk overal wel suiker in zit.
Ik ben fan geworden van Rens Kroes tijdens het proces van afvallen. Ze heeft 2 boeken geschreven vol met lekkere recepten.
Cashew candy is een van mijn favorieten recepten als tussendoortje, het is snel klaar en lekker bij de thee.
Dit recept staat in Rens haar tweede boek; Power food, van Friesland naar New York. Ik heb hem wel iets aangepast. Ik doe 90 gr rauwe cashewnoten in de keukenmachine, 75 gr dadels, 1 eetlepel ahornsiroop, 1 eetlepel boekweitmeel, 1 theelepel vanillepoeder en 1 eetlepel kokosolie. Al deze producten kun je kopen in een natuurvoedingswinkel. Ik mix dit alles in de keukenmachine goed door elkaar. Daarna draai ik er hapklare balletjes van en klaar is het snackje.

1 opmerking:

  1. Goede dag, ik ben nu zo blij, want vandaag heb ik mijn lening van € 29.000 gekregen van dit goede bedrijf LAPO na verschillende oplichting van verschillende cheaters, je kunt ook contact met hen opnemen als je een snelle lening nodig hebt, neem nu contact met hen op via deze e-mail: lapofunding960@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen