vrijdag 5 februari 2016

Gifts

Nog even en dan is het Valentijnsdag, nu moet ik zeggen dat ik het niet zo heb met Valentijnsdag. Waarom zou je je lief op Valentijnsdag in het zonnetje zetten als dat elke dag kan? Ik vind het wel leuk om rondom het thema Valentijn dingen te maken.
Kadootjes geven kan dus elke dag.
 Mijn lief houdt van koken en vond de koksmessen die ik in huis had maar niks. We hebben dus zegels gespaard van de AH. Gisteren had ik de messen gehaald en ze mooi ingepakt zodat het een gezellige verrassing voor hem werd. Hij was erg blij met zijn kado's
Het inpakpapier en lint komen bij Zee man vandaan, het touw en de labels had ik nog.

1 opmerking:

  1. Goede dag, ik ben nu zo blij, want vandaag heb ik mijn lening van € 29.000 gekregen van dit goede bedrijf LAPO na verschillende oplichting van verschillende cheaters, je kunt ook contact met hen opnemen als je een snelle lening nodig hebt, neem nu contact met hen op via deze e-mail: lapofunding960@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen